3 wskazówki dotyczące wyboru właściwej agencji SEO

Zlikwidowanie strony startowej jest niezbędnym pierwszym krokiem do rozwiązania zagadki widoczności. Ponieważ prawie każda firma w dzisiejszych czasach kładzie duży nacisk na aspekt biznesowy online, staje się coraz bardziej konkurencyjna, aby zdobyć nową markę przed jak największą liczbą oczu.

Według imFORZA 93 procent doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwania. Dlatego pominięcie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) z marketingu mix po prostu nie wchodzi w grę. Gdy strategia jest poprawnie wykonana, może działać jak magia, aby zapewnić możliwości, które w przeciwnym razie nie byłyby możliwe. Dlatego tak ważne jest, aby młode firmy wcześnie inwestowały w pozycjonowanie SEO, aby uzyskać piłkę.

Oto trzy wskazówki, o których należy pamiętać przy wyborze agencji. 

1. Oceń portfolio, zanim dotrzesz.

Jeśli spojrzysz na stronę agencji SEO, najprawdopodobniej znajdziesz szereg studiów przypadku lub listę firm, z którymi pracowali w przeszłości. Mimo że istnieją pewne powody, dla których niektórzy klienci pozostają prywatni, wielu nie ma problemu z umieszczeniem linku na stronie internetowej agencji. W końcu to darmowa reklama. Ale jeśli nie ma listy klientów lub wskazań, że pracowali z rzeczywistymi firmami, jest to potencjalna czerwona flaga .

Przeglądanie portfolio agencji pomaga zrozumieć, jakie rodzaje usług obsługuje. Szukaj wzorów związanych z Twoją niszą. Na przykład, jeśli jesteś kancelarią prawną i widzisz, że agencja współpracowała z wieloma innymi firmami, pokazuje, że są doświadczeni w twojej branży i wiedzą, co jest potrzebne, aby uzyskać owocne wyniki. I odwrotnie, jeśli mają portfel obejmujący szeroki zakres branż, jest to dobry znak, że są wszechstronną agencją i mogą łatwo się dostosować.

2. Sprawdź i rozwijaj swoje cele.

Po zidentyfikowaniu kilku potencjalnych agencji, przed nawiązaniem kontaktu, musisz mieć pewny kierunek. Co dokładnie chcesz osiągnąć dzięki strategii SEO? Zazwyczaj takie cele mogą polegać na zwiększeniu ekspozycji, zwiększeniu liczby potencjalnych klientów lub uzyskaniu większej liczby konwersji.

Chociaż są świetne, musisz pójść o krok dalej i dostarczyć namacalnych danych, które definiują sukces . Na przykład, do ilu unikalnych użytkowników miesięcznie dążysz? Jaka jest dokładna liczba uzasadniająca zwrot z inwestycji?

„Kluczem do uzyskania najlepszych rezultatów jest promowanie przejrzystości relacji między klientem a agencją pod względem celów” – mówi Eddie Madan, dyrektor generalny  EdKent Media . „Choć zawsze oczekujemy, że usiądziemy, dając naszym klientom najlepsze rekomendacje, proces ten przebiega znacznie sprawniej, gdy wszyscy jest na tej samej stronie od początku do końca. ”

Pamiętaj, że SEO nie jest dziedziną, w której zazwyczaj widzisz wyniki z dnia na dzień. W większości przypadków jest to powolny proces, który wymaga konsekwentnego wysiłku. Równie ważne, jak twoje nadrzędne cele, musisz opracować jasny plan działania z rozsądnymi wskaźnikami KPI, aby ocenić swój wskaźnik sukcesu. Bez tego agencja SEO będzie o wiele trudniej pomóc.

3. Przeprowadź kontrolę w tle.

Gdy spojrzysz na referencje na stronie internetowej agencji, będą one najprawdopodobniej najbardziej udanymi historiami sukcesu. Chociaż są one zawsze dobre dla celów referencyjnych, trzeba więcej ocenić firmę. 

Historie, które chcesz usłyszeć, pochodzą od przeciętnych klientów. Jakie były ich doświadczenia z firmą? Jeśli możesz, spróbuj zdobyć przynajmniej trzy firmy, które korzystały z usług agencji. Oprócz pytania o wyniki końcowe, będziesz chciał poczuć codzienne interakcje. 

Zapytaj o ich uczciwe konta: czy byli dobrzy w komunikacji? Czy spełnili swoje obietnice? Czy czułeś się priorytetowo? Sprawdź także agencję w Better Business Bureau, aby sprawdzić, czy mają czystą reputację.

Wybór zespołu SEO jest podobny do zatrudnienia nowego pracownika. Musisz wziąć pod uwagę opinie osób trzecich, aby uzyskać lepsze wyobrażenie o tym, czy może być dla Ciebie dobre dopasowanie.

Nie zakochuj się.

Wybór firmy do prowadzenia marketingu online jest niezwykle ważnym zadaniem. Jak powie wielu ekspertów, wyszukiwarki stale się zmieniają i potrzeba bystrego spojrzenia na trendy.

Jedną z najważniejszych rzeczy, o których należy pamiętać, to nie zakochanie się. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, jest przeskoczyć pistolet i wybrać agencję SEO, która kończy się marnowaniem czasu i pieniędzy. Jako startup stawiasz dużo wiary w tego, kogo wybierzesz. Nie zgadzaj się na pracę z pierwszym, z którym rozmawiasz. Bądź wybredny!

Sprawdź Bitec

Firma Bitec zajmuje się pozycjonowaniem stron w Google. Jeżeli chcesz poznać szczegółowo ich ofertę to odwiedź ich stronę firmową.

Bitec Pozycjonowanie Stron Bytom
ul. Jagiellońska 4
41-902 Bytom
tel. 604 587 059
https://bitec.net.pl/pozycjonowanie-bytom/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>